Printre documentele disponibile prin intermediul serviciului Spaţiul Privat Virtual se numără şi „Adeverinta de Venit”, „Certificatul de atestare fiscală” şi „Cazierul fiscal”, care pot fi obţinute fără deplasarea la sediul organului fiscal, cu economisire de timp şi bani.
Pentru a putea beneficia de modalitatea de comunicare online cu administraţia fiscală şi de
toate avantajele pe care aceasta le oferă recomandăm contribuabililor înscrierea în „Spațiul Privat Virtual”. Atât la sediul A.J.F.P. Argeş, cât şi in cadrul unităţilor fiscale teritoriale sunt disponibile calculatoare pentru contribuabilii care nu deţin un calculator personal sau nu au acces la internet.
Toate documentele puse la dispoziția persoanelor fizice, persoanelor juridice sau altei entităţi fără personalitate juridică prin intermediul Spațiului Privat Virtual sunt înscrisuri cărora li s-a incorporat sau li s-a asociat logic o semnătură electronică extinsă în sensul Legii 455/2001, republicată şi al Regulamentului (UE) nr. 910/2014, nefiind necesară prezentarea la organul fiscal pentru semnătură sau stampilă. Instituţia publică, autoritatea publică sau orice altă persoană căreia persoana fizică, persoana juridică sau altă entitate fără personalitate juridică îi prezintă documente comunicate prin SPV poate verifica autenticitatea şi integritatea acestora astfel: de pe site-ul ANAF categoria Servicii Online – Verificare documente electronice eliberate prin SPV (poziția 5) – verificare documente electronice, utilizând numărul de înregistrare al documentului şi codul de identificare fiscală sau prin aplicația pusă gratuit la dispoziţie de Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale pe pagina de internet proprie .
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro
|